8 اشتباه طراحی وب سایت

8 اشتباه طراحی وب سایت

8 اشتباه طراحی وب سایت که باید آنها را هنگام ساخت یا به روزرسانی وب سایت خود در سال 2023 اجتناب کنید.

آیا می دانستید که 75٪ از قابلیت اعتماد وب سایت شما به طراحی آن نسبت داده می شود؟ در صورت وجود چند مشکل در طراحی وب سایت، بازدیدکنندگان ممکن است شرکت شما را کمتر شایسته اعتماد ببینند. با اینکه آیا وب سایت خود را از ابتدا ایجاد می کنید یا آن را بازنویسی می کنید، اجتناب از این اشتباهات به شما اجازه می دهد تا کسب و کار شما به دلایل درستی در محیط آنلاین به کسب چشم انداز خوبی انجامد.

در مقاله 8 اشتباه طراحی وب سایت، درباره کسانی که در مورد متداولترین اشتباهات طراحی وب سایت نظرات خود را به اشتراک گذاشته اند، خواهید شنید. همچنین روش های قابل اجرا برای رفع یا اجتناب کامل از این اشتباهات را خواهید آموخت.

بیشتر بخوانید در 8 اشتباه طراحی وب سایت : طراحی سایت در اصفهان

اشتباه طراحی وب سایت

8 اشتباه متداول در طراحی وب

در اینجا به بررسی 8 اشتباه طراحی وب سایت پرداخته میشود پس با ما همراه شوید.
  • عدم اولویت دادن به دسترسی پذیری.
  • فراموش کردن اهمیت طراحی واکنشگرا.
  • قضاوت کاربر را برای زیبایی تضحیک کنید.
  • سرمایه گذاری نکردن در سفارشی سازی.
  • استفاده از ویژگی هایی که تبدیل نمی شوند.
  • عدم وجود سلسله مراتب. دارا بودن مسیر گم شده.
  • عدم انتقال موثر هدف تجارت خود.
  1. عدم اولویت دادن به دسترس پذیری

عامل قضاوت کاربر را به عنوان چینش بعد از طرح، بزرگترین اشتباه طراحی وب است که ممکن است رخ دهد. بطور مطابق با نظر ماری کلی، مدیر توسعه وب در تیم گروه بازار، در زیر چهار خطای اصلی وجود دارد:

  • کنتراست رنگ کافی نیست.
  • متن جایگزین یا مناسب برای تصاویر یا گرافیک ها وجود ندارد.
  • نشانگرهای تمرکز بصری کافی یا وجود ندارد.
  • غفلت از نام ها یا برچسب های قابل دسترس.

به مورد های زیر عمق تحقیق کنید.

  • کنتراست رنگ کافی نیست.

کنتراست رنگ خطای قابل دسترس است که اغلب نادیده گرفته می شود. اغلب این اشتباه به دلیل این است که شرکت ها وب سایت های خود را با پالت رنگ برند خود طراحی می کنند، که به طور عمومی با طرح قابل دسترس در نظر گرفته نمی شود.

وقتی ترکیب رنگی که در یک وبسایت استفاده می‌شود، کنتراست کافی بین رنگ پس زمینه و رنگ متن و آیکون ندارد، ممکن است مشاهده متن و آیکون برای افراد با نقص بصری مانند کور رنگ سخت باشد. بر اساس گزارش سالانه WebAIM Million در سال 2022، بیش از 80٪ صفحات اصلی با مشکلات کنتراست رنگ روبرو شده‌اند!

  • متن جایگزین مناسب وجود ندارد.

بازدیدکنندگان سایتی که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند، برای توصیف آنچه که تصویر یا گرافیک منتقل می‌کند، به متن جایگزین تصویر تکیه می‌کنند. اگر از دست رفته باشد یا به اندازه کافی تصویر را توصیف نکند، خوانندگانی را که برای مطالعه سایت شما به آن نیاز دارند، را از دست میدهید.

تصاویر بخشی از محتوای وب‌سایت شما هستند، بنابراین مهم است که در مورد آن‌ها همان طور فکر کنید که در مورد کپی وب‌سایت سنتی فکر می‌کنید: با قرار دادن تصویر در صفحه شما چه اطلاعاتی منتقل می شود؟ مطمئن شوید متن جایگزینی که استفاده می‌کنید همین معنی را بیان می‌کند.

  • نمادهای تمرکز بصری ناکافی یا ناپیدا

بدون نمادهای تمرکز بصری، بازدیدکنندگان قادر به تجربه کامل سایت شما نخواهند بود. نشانگرهای تمرکز به طور کلی به عنوان خطوط محافظتی در اطراف اجزای تعاملی مانند لینک ها و دکمه ها ظاهر می شوند، کلی اشتراک می گذارد. مهم است که نشانگر تصویری واضحی از عنصر صفحه با تمرکز فعلی وجود داشته باشد، به طوری که کاربرانی که با صفحه کلید حرکت می کنند و قادر به دیدن صفحه هستند، دقیقاً بفهمند در صفحه در کجای هستند و چه چیز را انتظار دارند وقتی با عنصر فعال تعامل دارند.

  • نادیده گرفتن نام‌ها یا برچسب‌های قابل دسترسی

اگر سایت شما اطلاعات را به صورت بصری منتقل می‌کند، به کسانی که از فناوری‌های کمکی استفاده می‌کنند توجه کنید. زمان طراحی صفحات و اجزاء که در آن اطلاعات به صورت بصری منتقل می‌شود، همان اطلاعات باید با استفاده از برچسب‌های قابل دسترسی برای فناوری‌های کمکی منتقل شود، می‌گوید کلی. به عنوان مثال، یک روند رایج در طراحی وب، استفاده از اجزاء کارت با دکمه یا لینک ‘بخوانید بیشتر’ در پایین هر کارت است. اطلاعات مربوط به هر دکمه با طراحی به صورت بصری منتقل می‌شود، اما برای خوانشگر صفحه، در صورت عدم وجود برچسب‌های قابل دسترس با جزئیات مورد نظر، معمولاً سخت است تشخيص داد كدام دكمه با كدام آيتم مشابه است.

بیشتر بخوانید در 8 اشتباه طراحی وب سایت : سئو و بهینه سازی سایت

اشتباهات طراحی سایت

  1. نادیده گرفتن اهمیت طراحی واکنش‌پذیر

در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، دستگاه‌های تلفن همراه بیش از ۵۸٪ از ترافیک وب سایت جهان را تشکیل می‌دهند که حتی شامل تبلت‌ها نمی‌شود. اگر وب سایت شما به همان اندازه راحت برای موبایل قابل پیمایش باشد همچنان که بر روی دسکتاپ است، خطر افزایش نارضایتی بازدیدکنندگان و افزایش نرخ خروج (Bounce Rate) وجود دارد.

کاربران در حال حاضر، بیش از همیشه، وب سایت‌ها را از دستگاه‌های مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپ تاب یا حتی تلویزیون بازدید می‌کنند. اگر محتوای ما در هر چنین دستگاه‌هایی بد باشد، بازدیدکننده‌ها به آسانی سایت شما را ترک خواهند کرد.

  1. قضاوت تجربه کاربر برای زیبایی

یکی از اشتباهات طراحی وبسایت که در سال‌های اخیر به دست آمده است، تأکید بر زیبایی به جای عملکرد است. با گسترش شدید رسانه‌ جدید و طراحی در سال‌های گذشته، بروز شدن تقریبا بي‌نظير بسيار لزومي به حساب مي‌آيد. متأسفانه، این منجر به استفاده بالادست و عنصر های گرافیکی در حال حاظر خود شده است که حس کاربران را به نقطۀ خود  بالا ببرد ولی با هدف وظيفه حقيقى يك سامانه، كاملاً منظور نيست.

به گفته مارتینز، این به چندین شکل ظاهر می‌شود از جمله روند طراحی که ارزش پیشنهاد برندها را کاهش می‌دهد تا استفاده بیش از حد از انیمیشن، محتوا و گرافیک‌های سنگین که زیبایی را بهبود می‌بخشند اما بی‌فایده می‌شوند. این به این معنا نیست که باید سبک کم حجم یا نئوبروتالسم را پذیرفت؛ بلکه درباره تعادل و نحوه‌ای است که فرم، عملکرد را پشتیبانی می‌کند.

  1. سرمایه‌گذاری نکردن در سفارشی سازی

در حال قدم زدن در وسط شهر، شما به کنار فروشگاه لباس با چیدمان ویندو د خلاقانه و جذاب تصادف می‌کنید. آن شامل تنوع لباس های فروخت شده است و با پس زمینه و عبارات جذاب دست به دست هست. سپس، شما به کافـــــــــــــــە لباس با تعداد کم لباس روي عروسك های صورتي در پيچك های كافي قابل دید نخورید.

تصور کنید وب سایت خود را به عنوان فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود ببینید. باید نمایانگر برند شما باشد و حس منحصر به فردی را به شرکت شما القا کند. یکی از بزرگترین اشتباهات طراحی وب سایت، انتخاب یک قالب استاندارد و عدم سفارشی سازی آن است.

به عنوان مثال، استفاده پیش‌فرض از بنر قهرمان معمولاً مضاد تاثیر می‌گذارد. لیندسی دربی، طراح محصولات ارشد در تیم SAPG در هاباسپات می‌گوید: همه آن‌ها را دیده‌ایم تصویر با عرض کامل درست زیر نوار ناوبری با متن سفید یا سیاه و دکمه‌ای که روی آن قرار دارد.

تصویر چه خیلی روشن، خیلی تاریک چه به صورت هوشمندانه ببرید شده است تا متن قابل خواندن باشد. چند دلایل وجود دارد که من فکر مي كنم اين يك اشكال بزرگ است. اولين دليل آن ايجاد يك الگوي رسمي و كسالت‌آور است. آنچه يكبار يك تصميم جذاب بود، حالا خسته كننده شده است.

  1. استفاده از ویژگی‌هایی که تبدیل نمی‌شوند

یک خطا متداول دیگر استفاده از ویژگی‌های ناکارآمد است. مهمترین اولویت وبسایت شما هر چقدر هم عنصر ظاهری جذاب باشد، باید به کارآمدی آن توجه کنید. خطای متداول دیگر، اعتماد به کاروسل‌های چرخان برای نمایش چندین قطعه محتوا در سطح یکسان است، به اشتراک می‌گذارد.

تحقیقات بسیار زیادی صورت گرفته است که نشان می‌دهد کاربران به طور معمول با کاروسل‌ها تعامل زیاد ندارند، به خصوص در دستگاه‌های همراه که هزینه تعامل در آن بالاست.

  1. نداشتن سلسله مراتب

آیا تا به حال به یک وبسایت سر زدید و خود را در مورد جایگاه تمرکز توجه خود مطمئن نبودید؟ اگر چنین است، احتمالاً در یک سایتی قرار گرفته‌اید که به نظر می‌رسد سلسله مراتب کافی ندارد. “مانند روزنامه که از عناوین و زیرعناوین برای نشان دادن اهمیت استفاده می‌کند، همچنین باید تایپوگرافی وبسایت شما باشد”، می‌گوید لاندری. ..

داشتن ترتیب در وبسایت شما جذابیت ظاهری دارد، اما همچنین عملکردی است.

سازماندهی عناصر وبسایت

ساختار یکپارچه‌ای را برای سایت شما فراهم می‌کند که کاربران را به اجرای اقدامات واضح، دست‌پذیر، رسیدگی به هدف اصلی و در نتیجه، تجربه‌ای بی‌لاک پذیر فرو می‌برد.

رفع این مشکل ساده نیست، به خصوص زمانی که شرکت شما با جمعیت گسترده‌ای با اهداف مختلف سروکار دارد. با این حال، طبق گفتهٔ مارتینز، بهتر است که این کار را انجام دهید زیرا این مسئله می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر تجربه کاربران در سایت شما داشته باشد.عدم وجود سلسله‌مراتب، کاربران را گمراه می‌کند و جلوگیری می‌کند تا به اهداف خود برسند”، او به اشتراک می‌گذارد.

بیشتر بخوانید در 8 اشتباه طراحی وب سایت: چگونگی ساخت استراتژی تجارت الکترونیک

اشتباهات طراحی سایت

  1. داشتن ناوبری نامشخص

.ناوبری واضح می‌تواند اصطکاک را کاهش داده وقتی بازدیدکننده‌ای بر روی سایت شما فرو می‌آید، به همین دلیل نامشخص بودن ناوبری چالش فزاینده‌ای است.با تعداد بیشتر و بیشتر شرکت‌های وارد حوزهٔ دیجیتال می‌شوند.

  1. عدم ارتباط موثر با هدف تجاری شما

وقتی بازدیدکنندگان بر روی وبسایت شما وارد می‌شوند، باید تصویر واضحی از فعالیت‌های شرکت شما بدست آورند. و اگر این تصویر حتی کمی مبهم باشد؟ حدس زده‌اید – بازدیدکنندگان ممکن است از سایت شما دست بکشند…

اولین کاری که یک بازدیدکننده وبسایت انجام می‌دهد، تعیین این است که آیا به مقصد درست رسیده است یا خیر، می‌گوید لاندری. آیا سایت شما به صورت روشن در بالای صفحه نشان می‌دهد که چه محصول یا خدماتی ارائه می‌دهید؟ وبسایت شما بایستی قابل اعتماد بودن کسب و کار شما را تقویت کند. اگر هدف تجاری شما را منعکس نکرده و به بازدیدکننده‌ها تأكید نكني كه در جای درست قرار دارن، اما به طرح دوباره وبسایت نياز خواد داد.

چگونه اشتباهات رایج طراحی وبسایت را تصحیح کنیم؟ حال که از رایج‌ترین اشتباهات طراحی وبسایت آگاه شدیم، بیایید در مورد چگونگی برطرف کردن آن‌ها صحبت کنیم. نگران نباشید: آگاهی نصف مسیر است. حال که می‌دانید چه چیزهایی باید اجتناب کنید، می‌توانید شروع به ساخت یک سایت با بهترین شیوه‌های طراحی وبسایت کنید.

  1. دسترس‌پذیری را به عنوان اولویت اصلی خود قرار دهید.

دسترس‌پذیر سازی وب به معنای قابل دسترس بودن وبسایت‌ها و اطلاعات در آن برای همه است، بنابراین در هنگام طراحی وبسایت، بسیار مهم است که درست عمل کنید، می‌گوید کلّى.

وقتی که در طراحی وبسایت این اشتباهات رایج در دسترسی را انجام می‌دهیم، برای میلیون‌ها نفر از افرادی که با یک شکل از ناتوانی زندگی می‌کنند، موانع قابل استفاده را ایجاد می‌کنیم. حتی اگر سایت شما بسیار جذاب به نظر برسد، اگر بخش‌های خاص گوناگون و عملکردهای آن قابل دسترس بودن برخی از بازدیدکنندگان نباشد، هدف و نیازهای تجارت شما را به طور کامل برآورده نمی‌کند.

در زیر چند روش عملگرایانه برای رفع مشکلات دسترس پذیری طرح وبسایت آورده شده است… ساخت شخصيت کاربري مناسب با نيازهاي کاربران گوناگون.

تضمین اینکه شخصیت‌های شما شامل همه افراد باشند و دسترسی پذیری را در طراحی سایت خود در نظر بگیرید. کلی می‌گوید: درباره دسترسی به طور مکرر و در زمان مناسب فکر کنید. هنگام طراحی وب سایت، یکی از اولین مراحل ایجاد “شخصیت‌های کاربر” است که به شما کمک می‌کند تضمین کنید سایت به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهد. اطمینان حاصل کنید شخصیت‌های شما شامل توانایی‌های مختلف باشند، چون این روش یک راه برای تضمین محاسبات دسترس پذیر در همه مراحل پروژه است.

آگاه شوید از بهترین روش‌های دسترس پذیری. برای طراحان، سازندگان و تست کنندگان وب سایت، منابع، لیست‌های بسیار و راهنمائی بسیار برای طراحی، ساخت و تست وب سایت های قابل دسترس در دسترس است، به اشتراک گذارده است. با بررسی ليست كاري جديدي كه بيشتر قابليت دست يابي رابط كاربري رابط كاربري خود رادارك كنيد.

  1. مطمئن شوید که وبسایت شما دارای طراحی واکنش‌گرا است.

با طراحی وبسایت واکنش‌گرا، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بدون توجه به اینکه بازدیدکنندگان چگونه به سایت شما دسترسی پیدا می‌کنند، تجربه‌ای بی‌درز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. خوشبختانه، ساخت یک وبسایت واکنش‌گرا به این اندازه دشوار نیست – و اگر از یک سامانه مدیریت محتوایی مانند CMS Hub استفاده می‌کنید، حتی می‌توانید از قالب‌های قابل استفاده در تلفن همراه استفاده کنید…

“فکر کنید کدام قسمت از اطلاعات برجسته را میخواهید بازدیدکننده های خود به خانۀ خود ببرید، سپس در نظر بگیرید که در بزرگترین و کوچکترین صفحات نمایش صفحۀ شما چطور خواد بود”، Devia Pinzon می گوید. ” هدف شما این است که باعث شود همۀ بازدیدکنــــــــــده هابغض القابل تصور دستگـــیرە رابطە پروژە رابطە پروژە رابطە پروژە رابطە پروژە رابطە پروژە رابطە پروژە رابطە پروژە رابط

با ایجاد نسخه موبایلی سایت خود، کار شما هنوز تمام نشده است. “حتماً سایت خود را بر روی تلفن همراه خود تست کنید”، لاندری یادآوری می‌کند. آزمایش سایت ممکن است باگ‌هایی را کشف کند که قبلاً آن‌ها را متوجه نشده بودید.

  1. تعادل جذابیت ظاهری با تجربه کاربری بی درز را داشته باشید.

ما می‌دانیم که چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک وبسایت جلوه ظاهری را در اولویت قرار می‌دهد و عملکرد را در دست دوم. در یک وبسایت موفق، امکان تعادل بین جذابیت بصری با تجربه کاربری بدون لغزش وجود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد در صفحات حرکت کنند و آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

به‌عقیدۀ مارتینز، برای دست‌یابی به این هدف، عمده به ارتباط و همگام سازی مؤثر تیم‌های پروژۀ طراحی بستگی دارد. تیم‌های طراحی باید به استراتژی پروژه خود پایبند باشند، تضمین کنید که طرح، اهداف اصلی کاربران را پشتوانه خوب نمودار است و همگام سازی خوب با توسعه، محتوا و تجارت الکترونيک (SEO) وجود دارد.

  1. در طراحی سایت، هدفمند باشید و از خلاقیت ترس نداشته باشید.

فقط به این دلیل که شما بسیاری از وبسایت‌ها را با یک طرح یا قالب خاص مشاهده می‌کنید، نمی‌بایست طرح وبسایت خود را همانگونه که دیده می‌شود درست کنید. “به جای منطقه زیر نوار پیمایش، به صورت جدّی به فکر بیندازید که چه چیزی در این مکان بسیار ارزشمند قرار داده شود”، دربارۀ این موضوع با ما صحبت می‌کند…

پرسیدن سؤالات دربارۀ قصد و هدف شما برای استفادۀ از فضا، روش دیگر و مؤثر برای درک آن است که چه چیز بهترین مناسبت را دارد. آيا تصويربرداري ذاتي است يا فقط تزئيني؟ آيا طرح به نحوي طراحی شده است كه كاربر را تشويق به خواندن يك مطلب يا اقدام كند؟ آيا چيز جالبي وجود دارد كه توجه كاربر را به خود جلب كند؟

مشابه اثر کوری بنر در تبلیغات، کاربران شروع به رد کردن این بخش‌های بزرگ قهرمان در مقابل تلاش برای ورود به محتوای واقعی زیر می‌کنند. این یک فرصت از دست رفته برای طراحان و بازاریابان وب است که اغلب CTA های باارزش خود را در بنر قهرمان قرار می‌دهند.

به علاوه، شما ممکن است تصمیم بگیرید تماما طرح سایت خود را تغییر دهید، به طوری که زیر ناوبری عکس نداشته باشد. بیش از 70٪ شرکت‌ها در طراحی سایت سرمایه گذاری می‌کنند تا شرکت خود را از رقبای خود متفاوت کنند، پس نگران نباشید کاری انجام دهید که هیچ کس دیگر در صنعت شما نکند.

  1. اطلاعات مهم را درباره ویژگی های تبدیل نشده پنهان نکنید.

اگر می‌دانید یک ویژگی تبدیل نمی‌شود یا بازدیدکنندگان آن را نادیده می‌گیرند، حتماً اطلاعات حیاتی درباره آن را در پشت آن نفروشید. (و بهتر است کلاً آن را حذف کنید.) اگر وبسایت شرکت شما دارای چرخش تصویر است، حتماً به عملکردهای بهتر رسیدگی کنید.

چند مورد که می‌توان درباره تجربه کاروسل بهبود بخشید عبارتند از استفاده از کنترل‌های قابل مشاهده، محدود کردن تعداد اسلایدها و قرار دادن اطلاعات مهم در اولویت بالا، می‌گوید دربی. هیچ چیز بحرانی نباید پشت اسلاید اول پنهان شود، تا کاربر در صورت عدم تعامل با اجزاء، تجربه کامل را دریافت کند.

بیشتر بخوانید در 8 اشتباه طراحی وب سایت : راهنمای سئو در سال 2023 (پارت 1)

اشتباهات طراحی سایت

  1. مطمئن شوید سایت شما دارای سلسله مراتب است.

بدون سلسله مراتب، وب سایت شما گیج‌کننده، پیچیده و سخت قابل فهم است. با وجود سلسله مراتب، بازدیدکنندگان به طور واضح فهمیده‌اند کجا بایستند و چگونه بخوانند. خوشبختانه، چند راه حل سریع وجود دارد که می‌توانید برای پیاده‌سازی یک سلسله مراتب در وب سایت خود به آن پاسخ داد.

برای دریافت ایده‌هایی، شما باید تحقیقاتی درباره خدمات طراحی وب وب سایت انجام دهید که در معماری سلسله مراتبی در طراحی وب مدرن تخصص دارند.

حتماً از برچسب‌ها و اندازه‌های عنوان HTML استفاده کنید تا به کاربران خود ارتباط دهید که هر خط متن چقدر اهمیت نسبی دارد.

برای جلوگیری از این اشتباهات، حائز اهمیت است که به سه ویژگی اصلی زیر توجه کنید: مقیاس (استفاده از تفاوت‌های اندازه)، تعادل (توزیع عناصر بصری) و ترکیب (سازماندهی عناصر). اصول گشتالت را، به ویژه نزدیکی، برای تولید یک ساختار هماهنگ استفاده کنید.

  1. مطمئن شوید ناوبری سایت شما قابل فهم است. 

اگر ناوبری سایت شما با مشکلات فنی روبرو شود، ممکن است در نرخ خروج سایت شما نشان داده شود. به عنوان یک الزام برای تجربه کاربران بدون لغزش، ناوبری کارآمد را در نظر بگیرید.

منتظرها برای تجربه کاربری بی درز و حمایت از سفر کاربر، ناوبری شهودی اطمینان می‌دهد و کشف آسان اطلاعات یا راهی برای بازگشت به یک نقطه خاص را فراهم می‌کند، مارتینز می‌گوید. برای تضمین این موضوع، تیم‌ها باید سطوح ناوبری (بهتر است حداکثر سه سطح) و نحوه پیوند صفحات در سطوح مختلف با سطح والد خود را تعریف کنند. همچنین، برچسب‌گذاری صحیح را تأیید کنید تا برای هر کاربر قابل فهم باشد و تأکید شود که ناوبری در اندازه‌های صفحه مختلف عمل کند، زیرا ممکن است به طور متفاوت عمل کنند.

  1. اطمینان حاصل کنید که از طریق طراحی و متن، هدف تجاری خود را منتقل کنید.

شما از متن های جذاب و عناصر تصویری برای دستیابی به این هدف استفاده خواهید کرد. قبل از شروع، از خود بپرسید هدف وب سایت شما چیست؟ آیا شما در حال ساخت یک سایت تجارت الکترونیک هستید که بازدیدکنندگان می توانند محصولات را از شرکت شما خریداری کنند؟ یا هدف اصلی وب سایت شما اطلاع رسانی درباره خدمات تیم شما است؟ در مورد ماموریت وب سایت خود روشن باشید. هر ویژگی و قطعه متن که به سایت اضافه می کنید باید به آن هدف کمک کند. ممکن است نیاز داشته باشید برای به حداکثر رساندن جذب جمع حضور آگهین IT برای کسب و کار خود را به استفاده ببرید.

جلوگیری از اشتباهات متداول طراحی وب سایت برای افزایش قابلیت اعتماد سایت شما و به بازدیدکنندگان تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که آنها می‌خواهند به آن بازگردند. طراحی وب یک ورزش تیمی است و نیاز به روش دورانی دارد که تطابق خوبی بین تیم‌ها، صاحبان سهام و دانش کاربر را تضمین می‌کند. روش بهتر از آزمایش و تکرار، شامل پژوهش کاربر و آزمایش قابل استفاده، برای اطمینان حصول کردن از جهت درست حرکت سایت شما نیست.

امتیاز دهی post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *